Wonderbra Full Effect vann i kväll.

Japp, då fick jag det bekräftat igen. Precis det jag trodde. Mina linnen säljer som smör. Gott smör. En kund passade på att ta två direkt, smart tycker Pia.

Flexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace

Dessa två underbara lyftare måste jag ta hem mer av, helt klart. Ser väldigt naturliga ut trots sin kraftiga vaddering. Att de dessutom är "pink-on-the-inside" gör ju Bhn ännu sötare...
Titta själva!













Sålde både svart och hudfärgad idag, båda lika snygga. Men hur fixar jag ett sånt där hår? HUR?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!