Jobba, jobba, skratta!

Hoppsan, då var tre visningar genomförda. Svarvandet på dagarna gör att jag sover gott på nätterna, gör jag dock alltid... Lyckos mig.

I morgon bär det av till Falkenberg för att hämta hem fler produkter, blir lite tomt på stängerna efter tre kvällar.
Precis som planerat. Ett möte ang lokal till fortsatt försäljning i Varberg, en välbehövlig massage efter det och sedan Bh-utprovning på Salong Naglia.
Jag vet exakt vad jag ska göra i morgon, jag hoppas att vi ses på Borgmästaregatan 25 kl 17-19.

Oh, förresten! Vad önskar du dig i julklapp? Ett Bh-set såklart! Eller kanske en vacker pyjamas?
Du vet vart du hittar rätt storlek, hos BhPia köper du inte bara en Bh...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!