Lucia från Fauve kommer på besök!

  Fauve Lucia Vadderad Balconette BH

Behöver jag presentera Lucia mer än så här? Jag har fått tänka om mycket när det gäller modeller till mig själv och jag är så tacksam att jag fått testa dessa nya produkter som verkligen passar min byst.
För er som varit med på Bh-skola så vet ni att mina bröst, precis som många andras, är olika stora och att det har ställt till med bekymmer genom åren... En liten kudde på vänster boobis å den här Bhn sitter som gjuten!
Förr valde jag snabbt bort många modeller för jag visste att de inte passade mig, det gäller verkligen att hitta rätt modell annars sitter det inte snyggt. Eftersom jag numera har så enormt många varianter att välja på i t.ex 75ff är det svårt att välja vad jag ska använda själv... Stackars mig! ;)

Vet ni vad? Jag tog hem hela setet till mig själv igår. Japp, strumpebandshållare och hela köret.
Mitt hjärta fyller år i morgon och då vill jag vara extra fin. Inte för hans skull utan för min egen, jag vet att jag kommer känna mig vackrast i världen. Han får mig att göra det och med det här setet under kommer väl mitt självförtroende bli löjligt högt.
Blir jobbigt om han läser det här inlägget idag för så är en överraskning förstörd... Men jag har fler på lager så det gör inget. Haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!