Amningsbh hos BhPia



För dig som har en bulle i ugnen eller redan har bakat färdigt så är BhPia något för dig.
Jag har tillgång till flera olika amningsbhar och jag hjälper dig gärna att hitta en SNYGG.
För varför skall du ha en tråkig Bh när du är som vackrast?

Ovanstående modell kommer från Abecita och ett exemplar finns i min kollektion. Den är formpressad och det rycks ideligen i den av mina icke-ammande kunder. Hihi. Så snygg är den!
Nedanstående coola varianter finns att beställa hem, inga bekymmer.
Det kommer hela tiden i nytt i mon kollektion så tveka inte att fråga efter det du önskar.

Soft Cup Nursing Bra

Vilket namn kan passa bättre än "DOTTY". Inget. ;)

Kelly

Både Kelly och Dotty kommer från Freya och finns i kupa D-HH.

Short

Pollyanna finns som amningsbh i vit. Testa den svarta vanliga Bhn hos mig så beställer jag hem amningsmodellen till dig. Precis som vanligt. D-HH.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!