Nu har de formande linnena anlänt till BhPia!

Flexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace 
Nu har jag fyllt på mitt lager av Maidenforms formande linne. Jag har använt mitt linne under det mesta, igår hade jag på mig det till jeans och tröja. 
Har insett att jag hellre bär klänning än byxor och det funkar fint även i kylan, bara man klär sig rejält inifrån och ut. I min kollektion kan du för närvarande hitta både varma handledsvärmare (mjuka som fladdermöss och fladdermöss är mjuka som humlor, kolla själv), strumpbyxor och benvärmare med ull och utan ull
Jag är rädd för ull men varmt är det! ;)
För att inte snacka om mina söta knästrumpor med  rosett... Mys.
Ingen ull men värmer gott ändå.
Fat Free Dressing®

Mamma Carina älskar i princip allt jag säljer, hon snodde min sista formande T-shirt men nu har jag fått hem ett par till. Tyckte att det räckte med linnet med spets, underbystlinnet och de grå och svarta linnena men noop. Mor sa i från och då är det lika bra att lyda!
Materialet är samma i både linnet och tröjan och båda formar över magen och ryggen utan att trycka till våra fina boobisar för det vill vi inte. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!