Freya Fitting School

Japp, då har jag det på papper. Jag kan prova ut en Bh. Freya Fitting School Diplom Level 1 avklarat.
Förra tisdagen var järnbrudarna Ulrica, Ronja och jag uppe i goa Götlabooooorg för att lära oss ännu mer om vårt favoritämne, nämligen bröst.

Det var riktigt kul att träffa branschfolk från södra Sverige, alla med anknytning till underkläder på nåt vis.
Insåg att vi tre är grymt duktiga och att vi verkligen bryr oss om våra kunder. Vi jobbar uppenbarligen inte som alla andra och det är vi stolta över. Vi står för våra utprovningar och det beror på att vi har kunskapen, viljan, produkterna och kundkontakten. Men glöm inte ärligheten. Vi ser Bhn på och det är det absolut viktigaste för hur ska vi annars kunna prova ut rätt storlek?
När det kom fram att vi skulle prova på varandra kom det en aningen oväntat kommentar från en i salen;

-Vad roligt det ska bli att se hur Bhn sitter på, det får vi aldrig se annars!
Ingen kritik men det är bara att konstatera att det inte är samma sak att sälja underkläder via en hemsida som att vara ute och hålla Bh-skolor... Hemförsäljning is tha shit!

En tjej sa att hon ibland önskade att hennes kunder inte skulle tala om vart de köpt sin Bh för hon tyckte att den satt dåligt. Jag inflikade så diskret som möjligt att jag aldrig hade sålt den Bhn till kunden.
Då sa damen att kunden ville ha det så... Hmm. Svarade att mina kunder är mina reklampelare och att jag hellre låter bli att sälja en Bh till henne om det sitter uselt. Vill hon handla fel underkläder är det bättre att hon gör det hos någon annan.

Så om du nu undrar varför dina bröst blir fastare i en Bh som sitter rätt eller varför dina bröst växte vid klimakteriet så kom igen, fråga mig! Jag vet.
Undrar du varför boobisarna inte ska vara ute i armhålorna när du tar på dig en sportbh? Inte?
Då borde du fundera på det... Hihi.

FRÅGA MIG! NU!

Kommentarer

  1. Nämen dugars va bra!!! Fast jag visste ju att du va proffs redan innan det kom på pränt!! :)
    Va fin sidan blev när loggan hamnade rätt också! :) :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)