Bh-utprovning på Salong Naglia 2 dec kl 17-19

Välkomna till Salong Naglia på torsdag. Det ska provas underkläder och drickas glögg! Just det, brudar! Ni har väl önskat er paket med innehåll som passar i år?

Salong Naglia finns på Borgmästareg 25 i Varberg.

Det är sista gången jag är på salongen för att sälja mina ljuvliga underkläder men snälla ni, grips inte av panik!
Det är nu klart att jag kommer vara på Hälsorum två gånger / månad fr.o.m januari 2011. Mina leveranser kommer huvudsakligen ske från Hälsorum och för att undvika sedvanligt kaos vid utprovningen kommer ni att få boka tid med mig, allt för att ni skall få bästa service. Drop In sker i mån av tid.

Jag vill kunna hjälpa alla mina kunder på bästa sätt och detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill handla utan att ha Bh-skola hemma. Badkläder, amnings- och sportbh beställer ni i förväg. Har ni andra önskemål så hör av er i god tid, nu för tiden kan jag fixa det mesta!

Jag bokar upp januari för fullt så om du inte finns i min kalender så hör av dig direkt, du som värdinna har 20% rabatt på ditt köp.
Max 5 gäster / Bh-skola.

Vi ses på torsdag!

Kram BhPia

0705-191367

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!