Min favoritgördel på Efter Tio igår!

Hoppsan, det är så det känns att se sina produkter på Tv. Kul och inspirerande när man ser att kändisarna faktiskt bär likadana underkläder som jag säljer.

Tycker att Malou har riktigt dålig koll när hon frågar massa strunt men skit samma. Hon var väl inte riktigt förberedd helt enkelt. Gördeln hon visade i början är precis samma som jag använder själv men jag tycker den är fräckare i svart/grå. Stackarn som kommer in i en rosa klänning som sitter som en påse med snöre på är hemsk, jag förstår inte hur de tänkte. Vem skulle passat i en sådan? Dock blir hon snygg som satan när hon visar sig i byxor, en topp och en kofta.  Komiskt också att linnet under den ljusa tjejens byxor inte är nerdraget helt, det syns att det veckat sig. Produkterna är fantastiska men det gäller att man ser till att de sitter som de ska innan man traskar iväg. Det är nog bara svårt om man skall vara med i Tv med stress. Haha.
Jag tycker det är skitenkelt men å andra sidan slipper jag att vara med i direktsändning.
Jag hade säkerligen snubblat, pratat för mycket, pillat på micken och skrattat alldeles för högt.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio?title=snabba_vagen_till_platt_mage&videoid
Klicka på länken för att se klippet på Tv4play!

Själv tittar jag inte mycket på Tv men det har väl inte undgått någon att korsetter och gördlar är hett även utanpå kläderna. Dessutom har jag i flera fall sett mörka Bhar under vita kläder vilket glädjer och Bh-proffs. Kul att de har koll på läget, stylisterna.
Vit Bh under vit blus syns igenom värst av alla färger. Hudfärgad är bäst men allt med lite rött pigment i funkar ypperligt, testa själv!


Ha det gott och glöm inte boka in vårens Bh-skola så ni får testa de nya fräcka formande kläderna.
Ni tror inte på det innan ni testat, jag lovar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!