Nytt formande linne beställt!

Maidenform® Control It!® Wear Your Own Bra W.Y.O.B. Back Slimming Camisole

Igår var vi på julbord och jag passade på att testa det här linnet. Över förväntan faktiskt!
Det satt på plats hela kvällen utan att glida upp. Perfekt till min omlottklänning.
Hel rygg som gör att ryggtavlan blir slätare och kläderna sitter bättre.
Det är så skönt att ha på sig formande kläder för hållningen blir bättre och man blir inte lika trött i kroppen efter en hel kväll. Det enda jag har ont i idag är fötterna!

Kul när folk tror att jag gått ner i vikt när jag egentligen bara klär mig rätt. Hihi.
Har lagt en order på det här linnet efter att ha sålt det ett tag, det är ett perfekt komplement till linnet med spets som täcker bysten, här kan du visa din fina klyfta precis som du vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!