BhPia på Hälsorum på Södra vägen 31 i Varberg

Maidenform® Control It!® Wear Your Own Bra W.Y.O.B. Back Slimming Camisole
Flexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace

Gårdagen gick som en dans. Först till Ulricas Boutique och plocka ihop fler underbara underkläder.
Blev löjligt glad när ovanstående linnen kommit in, testade ett med spets i L med M satt bättre. I ca två timmar. Gissa vad som hände?
Från Falkenberg till Varberg till ett
möte med Patrik på Hälsorum så är det nu klart att jag kommer hyra ett rum där jag kan ta emot dig som vill få en personlig utprovning utan att ha en egen Bh-skola. Återkommer med datum men kan säga redan nu att det blir en första försäljning i januari. Jag har flyt, perfekt!

Idén kom från min fd svärmor Inger som också håller till på Hälsorum, hon är världens duktigaste på zonterapi. Jag ansåg att jag var värd en behandling igår innan Salong Naglia, snacka om lyx.
Men vad hände? Jo, linnet jag hade på mig skulle ju av. Lite bökigt att massera ovanpå det. Blir kletigt.

Inger testade det och vipps. Pia fick inte tillbaka det. Så kan man också sälja! Haha. Hann med en snabb fika tillsammans på Veras. Guld.

Väl hos Ia på Salong Naglia blev det lite lagom kaos. Hade öppningstid kl 17 och var på plats kl 16.15 för att hinna packa upp alla nya produkter. Mercan var överfull och ni som sett den vet att bilen är... Eh. Lång. Rymlig. Lila. Ja, lite vintage.
Dock väntade två tjejer redan när jag kom. Kändes fint. Hjälpte dem, sen kom Anna. Ett linne till henne och några Bhar. Min gosiga Anna. Samtidigt provade två andra tjejer inne på toaletten så när Helena dök upp fick hon kika på strumpbyxor och sköna tights innan jag kunde hjälpa henne. Smidigt att ytterligare två nya kunder kom på samma gång. Jag älskar hemförsäljning. Mer och mer!

Eftersom jag inte kunde prova på alla samtidigt slutade det med att damerna gick, förhoppningsvis bokar de en Bh-skola längre fram så de kan få all den hjälp som jag vill ge mina kunder. För det är tryggt och lugnt att prova hemma, så är det. Men gudars vad roligt det att se vilka som kommer, än så länge har det varit succé.
Ser verkligen fram emot att komma till Hälsorum, får nog starta med två gånger per månad... En gång är för lite eller vad tycker du? Kommentera mera!

Förresten, vill du boka en Bh-skola i december är det perfekt tid nu. Tänk, glögg och mys.
Testa alla mina produkter och varför inte be mig ta med lite nattkläder som är den mesta perfekta julklappen efter underkläder? ;)
Ring mig nu! 0705-191367

Kram BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!