Fullt i väskorna, IGEN.

Gårdagen flöt på fint, lärde mig "blippa" hos Ulrica. Nu ska jag bara lära mig resten av kassaapparaten...
Om det inte dyker upp några idéer som t.ex "- Kan jag betala hälften med kortet och hälften med mynt?" så ska det ordna sig. Haha. Minns min tid från Campus, kunder kunde hitta på en himla massa avancerade saker.

Kommer lägga en stor order på mitt nya favorit håll-in-linne med spets. Det åker inte upp som så många andra varianter, igår hade jag på mig det hela dagen och det sitter verkligen där det ska. Spetsen nertill höll t.o.m mina bomullsstrumpbyxor uppe. Riktigt gött.

After Eden gel lace kommer jag också ta in ett stort gäng av, förhoppningsvis i blueberry och röd. Får avvakta och se vad som finns kvar av de olika färgerna.

Testar även en ny variant från After Eden i svart och off-white.
En enkel variant utan sömmar med en kupa som är relativt mjuk. Eftersom det är en kupa med stretch så ska det bli intressant att se hur den fungerar ute på fältet. Riktigt snygg underdel till. En snygg matchande underdel gör att Bhn blir ÄNNU snyggare. Testa själv! ;)

Click here to view larger image

För att testa ett par nya varianter från Freya så valde vi att ta hem Retro, ganska lik min gamla Lara från Ulla.
Den vadderade kupan är helt ok på mig, ska bara hitta ett par bobbisar som passar i den ovadderade.
Kanske sitter perfekt på dig men inte helt godkänt på Pia. Alla Bhar kan inte passa alla eller hur?
För vem skulle då behöva ett Bh-proffs som mig?

Underwired Full Cup Bra
Den ovadderade modellen....
Underwired Padded Plunge Bra
... och den vadderade Retron från Freya. Finns att beställa i vit och hud.

I kväll ska jag på visning hos en gammal kund, alltid lika trevligt att få komma tillbaka. Den finaste komplimangen av dem alla. Hon kommer älska mina ny produkter. För det för jag.

Ha en bra dag och glöm inte boka in en julvisning i december! Mer glögg år folket!

Vi ses!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!