BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

ByeBra Brösstejp har nu testats och vi kan nu visa hur ByeBra Brösttejp fungerar i verkligheten!

Jag har testat tejpen tillsammans med två andra tjejer, jag tackar er så hjärtligt för denna prestation och är glad att ni, precis som jag, vågar visa hur produkten fungerar på vanliga boobisar.

Tejpen finns i tre olika storlekar, vi har testat den största tejpen som säger sig fungera till kupa DD/E-FF/H. Boobisarna som "lyfts" är alla inom denna ram och vi har noga följt instruktionerna för att göra testet så bra och rättvist som möjligt.

Det var väldigt många som ville vara med i min testpanel, många hade mindre kupa och flera hade större så tyvärr var det många som föll utanför ramen på just storleken, tack ändå för visat intresse!

Men hur gick det då? Fungerade tejpen? Jag vet inte hur många som frågat mig genom åren om jag säljer "sån där tejp som finns på Youtube?" och jag har alltid svarat undvikande och funderat på om den är något att ha... ByeBra själva kontaktade mig för att sälja in ett parti tejp och jag tackade ja till ett testpaket innehållande 3 par, utpris 289 kr till kund. Med säljande text som innehåller exakt följande formulering: 

Brösttejp med silkes nipplecovers från ByeBra- originalet från USA "Den osynliga BHn som lyfter din byst utan kirurgi" F-H kupa För FH kupa eller större kan vi erbjuda Bye Bra F+. Starkare, större och lika så bekväm brösttejp även kallat bystplåster. Lyft brösten med brösttejp. Naturligt bröstlyft på 1 minut. Säg Hejdå till BH:n! Bye Bra är en snabb lösning och kan effektivt lyfta brösten flera cm utan kirurgi eller BH. Bye Bra består av en mycket tunn och flexibel självhäftande folietillverkad av världens främsta leverantör. Bye Bra brösttejp är formad som enhästsko, med vilken det är möjligt att flytta bröstvårtornas läge upp till flera centimeter. Resultatet blir helt naturligt ochdessutom osynligt. Bär din Byebra under partyklänningen, halterneck toppar, linnen, bandeaumodeller,klänningar och toppar med djupa urringningar fram och bak. Du kan tom använda din osynliga BH under bikinin. Bye Bra tål vatten och fukt! Allergitestad I paketet medföljer *3 par ByeBra brösttejp. På köpet får du *6 nipplecovers föratt täcka bröstvårtorna.

Tänk om det är sant? TÄNK OM JAG KAN ERBJUDA EN PRODUKT SOM FUNGERAR UTAN ATT MINA KUNDER BLIR BESVIKNA? Tänk igen, det är LITE för bra för att vara sant... Så här blev resultatet! 

Testare Nr 1 visar sina boobisar i storlek 65FF/H med och utan Bye Bra. 
Kommentar: "-Får nog vänta med den där urringningen, försökte klippa till tejpen men får ändå skrynklor, väl på plats spricker den."  
Testare Nr 1 utan Bye Bra


Testare Nr 1 med Bye Bra från sidan
Testare Nr 1  framifrån
Testare Nr 2 visar hur tejpen fungerar på 75DD/E:
Kommentar: "-Står här i badrummet och flabbar ihjäl mig, skulle inte känna mig bekväm i den här under en klänning och har svårt att få till ett lyft..."

Testare Nr 2 utan Bye Bra

Testare Nr 2 med Bye Bra och Nipple Covers

Testare Nr 2 med Bye Bra och Nipple Covers

Testare Nr 3 ligger på 75FF/H (70G/I) får ni gissa själva vem det är, inte heller den här tjejen lyckades få till något som ens liknar reklamen! Jag orkade knappt skratta åt eländet, även mina nipplesar var större än de små blommorna som skickades med och det tog inte ens en minut innan jag var helt röd under tejpen, det kliade som attan och såg hemskt ut! Tilläggas bör att det gjorde ordentligt ont att dra bort skräpet efter 5 minuter, Bye Bra lovar att den håller i 8 timmar. Tjena! Jag anser mig inte vara känslig annars men detta var INTE najs, tror det är första gången sedan jag fick tag på rätt BH som det kändes skönt att gå utan (för att jag skulle fota mera, haha). Mina boobs är som många andras inte likadana och enligt den här "fantastiska" tejpen är det enkelt att lyfta bröstvårtorna till samma nivå, alltså superbra för olika-stora-boobisar. Typ så var det!

Testare Nr 3 utan Bye Bra
Testare Nr 3 med Bye Bra, hur är planen att V-ringat skall funka här? 
 Att försöka tejpa utan att få ränder gick inte, helt omöjligt faktiskt. Den snygga luftfickan fick vi allihopa och ingen av oss upplevde något större lyft. Testa själva att dra lite i era boobisar och fundera på vart huden som blir över ska ta vägen... Ingen av oss kan tänka oss att använda produkten igen och jag kommer absolut aldrig att rekommendera den till någon men jag visar gärna hur "fina" våra bilder blev. Promise!
Utan Bye Bra, läskigt!
Med Bye Bra, lite slätare faktiskt! Värt det? Noop. 


Men... Vad hände här? Just det, jag skulle ju lyfta det lilla bröstet till samma nivå, det var ju så det stod!
Urringat, hur då? På ena sidan?  

Fortfarande sugen på att testa produkten? Beställ den på www.byebra.se men skyll inte på mig om du blir besviken, okaj? Avslutar gärna med att visa bilden igen från deras hemsida, den är så fin och har säkert inte fuskats med alls:




Jag är alltid ärlig mot er, det är superviktigt för mig som säljare. Ni skall aldrig behöva känna att jag står och ljuger när jag säger att en BH sitter bra. Att sälja en sådan här produkt skulle vara VÄLDIGT svårt. Vad ska jag säga liksom? Att den är awesome och passar alla och sedan påpeka att den inte går att lämna tillbaka? Tror inte det.

Pöss å hej!

/Pia




Kommentarer

  1. Hej Pia, Om du enbart testar storlekarna F-H är det svårt att få samma resultat som på bilden. Jag kan försäkra dig att man inte har ändrat på bilden som som du la upp. Kolla in på instruktionsvideon på Youtube, där ser du vilken skillnad som Bye Bra kan ge vissa kvinnor. Och det kan ju inte vara sant att Bye Bra är storsäljare på Nelly, Missguided, Magasin och m.m. under flera år om produkten inte fungerar.

    För att komma tillbaka till dina tester, kan den nya Perfect Cleavage Tape fungera bättre på stora bröst. Den använder mer tejp och lyfter på ett annat sätt än den gamla versionen.
    Kontakta vår kundservice om du vill ha prover!

    Ha det bra!

    Max

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Max! Tack för din kommentar, vi har inte heller trixat med våra bilder. De visar hur Bye Bra fungerar på våra boobisar, vi har alla tittat på Youtube för att applicera tejpen rätt men ingen av oss (trots att alla ligger inom storleksramen) lyckades på till ett godkänt resultat. Att tejpen säljer bra på andra sidor gratulerar jag till, precis som Bye Bra beskrev i säljinformationen är det en förbrukningsvara till skillnad från en BH som kan användas om och om igen. BhPia ska inte sälja Bye Bra men för de kunderna som efterfrågar produkten hänvisar jag till blogginlägget där även länken till sidan finns så att man enkelt kan gå in och beställa om man är sugen. Att Bye Bra uppdaterat produkten är säkert jättebra men eftersom jag själv fick en allergisk reaktion av tejpen vågar jag inte testa igen. Ha det bra du med!

      Pia

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)