Prisvärda BH är dem du använder, köp aldrig billiga i fel storlek!

Prisvärda BH är alltid dem du använder mest, inte dem som är billiga och sitter sådär bra. Risken är stor att de hamnar längst in i garderoben. Då håller de i och för sig jättelänge, om du inte använder dem förstås! 

En av mina nya kunder, Lena, skickade en bild på några ur hennes "stall" som inte får vara med längre. Jag tycker alltid det är kul när mina kunder får uppleva känslan av en perfekt BH i rätt storlek men samtidigt känns det dumt att slänga så fina grejer! Tänk på att även om de inte passar dig kanske de passar någon annan? Ge dem till Second Hand eller t.ex UFF. Med lite tur kan de användas till något, tänk vilket fräckt lapptäcke man skulle kunna göra? Eller vilken cool spalje det skulle bli av alla byglar? 

Skämt åtsido, köp riktiga grejer hos oss som kan det där med att prova ut rätt storlek. Det hjälper inte att köpa en dyr BH, passar den inte så passar den inte. Rätt storlek och modell till dina boobisar är asviktigt!

Nedan ser ni mailkonversationen med Lena som stötte på lite problem med sina byglar, som vanligt så löste det sig. Pöss hej! 

/Pia


From: Lena
Sent: den 28 augusti 2016 22:16
To: Pia Ericson
Subject: RE: BhPia Faktura Nr

Hej

Tack igen för din fina service :-)
Lite problem har jag fått med att bågen sticker mig
på utsidan på högra tutten, men jag är så tokigt nöjd
ändå. Har du något tips på hur jag kan lösa detta med
sticket *S*

Här får du en länk till att börja med på en liten del av mina gamla BH
Jag hittade även en hel kasse som jag ska lägga upp och fota, har inte
haft tiden ännu. Men det kommer....




---- bhpia@bhpia.se skrev ----
Hej Lena!

Skönt att höra att du fortfarande är nöjd! Mina tips för att skynda på "gå-in-perioden" är att tvätta plagget och se till att skaka ordentligt när du tar på dig din BH så boobisarna inte kläms någonstans. Det är så lätt att glömma! Funkar in det kan man böja ut byglarna försiktigt för att forma dem som du vill ha dem, jag tyckte allt satt perfekt när du provade här så jag hoppas det löser sig!

Ser ju ut att vara en härlig blandning på färger i din garderob, testa att lämna dem till second hand om du inte vill ha dem själv.

Med vänliga hälsningar,

Pia Ericson
Lillebacka 15
432 96 Åskloster

Hej igen 
Skriver nu när jag har lite paus i vår Pragresa, jag fick mina nya bh innan vi åkte och dom är lika perfekta som dom andra 💖
Även sportBH var superbra
Boobisarna hälsar att dom trivs i sin nya miljö 👍

Hälsningar Lena




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!