Strumpbyxor a la annorlunda!

Hallå!

Japp, jag säljer underkläder. Men visste ni att jag har ett riktigt fräckt urval på strumpbyxor etc?
Fick in ett par "slitna" strumpbyxor, hur coolt är inte det?
Ett annat par ser ut precis som stay ups med strumpeband, fast på låtsas. Känner mig fin som få i dem!

Fryser du i vinter? Kontakta BhPia. Jag har underställ, snygga sådana. För dem vill inte vara snygg under? ;)
Ska försöka hitta bilder så nu ser hur de ser ut!

11 november är sista lediga datumet för Bh-skola i november, boka nu?

Ha en underbar söndag!

P.s Ni har väl inte missat att vrida tillbaka klockan? Senaste tre åren har jag jobbat natt när klockan ska ändras, mycket roligare att vara ledig. D.s

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!