Äntligen!

Äntligen!
BhPia har en blogg!


Nej, kära vänner. Jag kommer INTE skriva om mitt underbara liv.
Ni slipper läsa om mina katter, Limmo, Annabelle och Bowser. Skulle jag skriva om dem, min kärlek och mitt hus hade ni garanterat tröttnat direkt.
Ok, jag bakar muffins. Men vem bryr sig?


Jag kommer självklart ägna denna sidan till mitt skötebarn som jag valt att kalla BhPia.
Som ni kanske redan vet har jag valt att samarbeta med Ulricas Boutique i Falkenberg. Detta betyder att jag har ett enormt utbud i min kollektion!
Den ändras frn vecka till vecka så det gäller att hänga med i svängarna.


På den här bloggen kommer ni enkelt kunna följa vilka nya produkter jag får in och när ni kan boka mig för Bh-skola hemma hos er.


Kort sagt, allt om BhPia!


Välkomna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!