Litet smakprov på bikini. I RÄTT storlek.



Jag kommer i nuläget inte att sälja badkläder ute på mina Bh-skolor eftersom det blir omöjligt att bygga upp två kollektioner. Mitt mål var en väska, nu har jag tre. Heja BhPia.

Efterfrågan på badkläder i rätt storlek är och har alltid varit stor men det är först nu som jag kan erbjuda dig det du frågar efter. Har jag sagt innan att jag är stolt?

Vi reser mer än någonsin och därför släpps badkläder inte enbart på våren så om du är sugen på att bada utan att behöva hålla reda på boobisar som smiter eller trosor som åker ner så hör av dig till mig så hittar vi en bra lösning. Kanske vill du prova på din egen Bh-skola eller varför inte komma förbi när jag har försäljning på Salong Naglia?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!