Formande svart linne med spets

Flexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace

Har du testat formande kläder? Om inte har du chansen hos mig. Jag älskar min kropp men jag erkänner.
Jag känner mig snyggare när mina volanger inte syns. Låt din komma till sin rätt! Maidenform är ett ledande förtetag inom formande kläder i Sverige och jag har tillgång till deras sortiment genom Ulricas Boutique.
Jag säger det igen. Jag är stolt. Linnet ovan är beställt, jag längtar efter det!
Tills det kommer in får ni hålla tillgodo med mina grå och svarta. Inte fy skam inte.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

13 oktober, "dagen-utan-BH"? Glöm det! Slut-REA hos oss, extra rabatt!