Salong Naglia

Wonderbra Ultimate Strapl. Lace Bra

För dig som vill shoppa men inte vill ha en egen Bh-skola hemma hos dig!
Välkommen till Salong Naglia, mitt i centrala Varberg.

Datum: 4 november eller 2 december

Tid: kl 17-19 

Vilket datum passar dig?

Det finns fortfarande underkläder från märker PXC som är prissänkt med minst 20%.
Mängder av Bhar att välja på. Leverans sker om möjligt på plats, annars beställer jag hem det du önskar. Har inte jag din storlek har ingen annan det heller!

Är du intresserad av badkläder i samma storlek som du fått utprovat på din Bh? Jag kan fixa det! Vill du testa Wonderbras axelbandslösa som du ser ovan? Säg till mig!
Du hör av dig till mig senast måndagen innan, jag tar med till salongen och du handlar om du vill. Enkelt!


Salong Naglia finns i källaren under Salong Monika på Borgmästaregatan 25 i Varberg.


Ta med dig dina boobisar och kom in!


Vi ses på torsdag.


Kram BhPia



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!