Wonderbra Full Effect Bra. Den ultimata push up bh:n, med både gel och luftvaddering, som ger dig minst en kupstorlek större byst. Mikrofibermat...

Okej, klockan är massor och jag har precis kommit hem efter min elfte visning den här månaden och konstaterar att det blivit rekord. Jag älskar mina nya produkter!
Testade Wonderbra Full Effect idag. Hade med mig en test ut men fick såklart inte med den hem.
Kommer lätt ta in fler, den satt så bra! Kommer bli perfekt till alla mina gamla Alicia-kunder.
Den här Bhn håller vad den lovar, upp två kupor! Perfekt till de mindre boobisarna men funkar inte till mina.

Wonderbra Gel Balcony 8148

Wonderbra Gel Balcony i svart sitter som en smäck. Måste ta in mer av den oxå...
Underbart att kunna välja själv. Sjukt peppad.

Vi ses på en Bh-skola nära dig! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!