Skänkte Du också underkläder till behövande i Kenya 2013? Kolla in dessa ursköna bilder!

Minns ni insamlingen jag och Ulrica Turesson gjorde för Musikhjälpen 2012 fram till våren 2013?
Det kommer fortfarande gulliga kunder med använda underkläder till mig men insamlingen avslutades veckan innan Kerstin Ericson (numera svärmor vilket jag är väldigt stolt över) åkte med sin klass till Kenya för att lämna över den brokiga skaran underkläder vi fått ihop.
Tyvärr försvann USB-minnet med bilderna men när min sambo Jonathan kom med ett idag höll vi alla tummarna att det skulle finnas precis dessa bilderna och det gjorde det!

Tack igen till alla som delade med sig ur sina lådor och garderober, på bilderna syns bara en pytteliten del av alla kläderna men nu vet både ni och jag att de kom fram och att de spred glädje precis som det var tänkt.













Känner Du igen någon av Dina BHar? Inte konstigt om du inte ser den, vi fick in hundratals!
Häftigt projekt som var superkul att ro i land, tack för hjälpen allihop!
Kom ihåg, ingen kan göra allt men alla kan göra någonting.

/BhPia

P.s Glömde nämna att den numera nedlagda butiken "Ulricas Boutique" i Falkenberg och var med och samlade in underkläder. Tillsammans skänkte vi 5 kr/BH för dem vi fick under under själva Musikhjälpenveckan 2012 men insamlingen av underkläder pågick fram till maj 2013. D.s


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!