Semesterstängt fredag 16/1-20/1.

Nämen! Semesterstängt? Japp. Jag ska försöka åka skidor, ska bli väldigt spännande för senast jag åkte var för 20 år sedan. Tror kroppen ändrats lite sen jag var 10 bast, haha.

Det blir en lite roadtrip för att hälsa på vänner men planen är att vara hemma till onsdag igen, om vi inte hinner hem är butiken såklart stängd men då meddelar jag det här, promise!

Svarar på mail och meddelanden så fort jag kommer hem igen, är det något akut så skicka ett sms så ska jag försöka återkomma med korrekt info.

Huset och alla djur kommer vaktas av Klara, vi tackar så himla mycket för hjälpen! GULD!

Ta hand om er i busvädret! Bäst att vara inne och titta ut, inte sant?

/Pia


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!