Full service! Så här går det till hos mig i butiken!




I bland kommer det hit nervösa kunder som får lite panik när jag förklarar hur en BH ska sitta eftersom de inser att storleken de har på sig inte stämmer. Nervösa blickar och kommentarer som "-Jaha, vilken av alla ska jag testa... Kan du hjälpa mig?".

Klart jag kan! I min butik behöver du inte leta själv efter din storlek, du behöver inte galga eller hänga tillbaka, du behöver knappt komma ihåg vad du provat faktiskt! Det jag vill är att du pratar med mig och talar om hur de olika modellerna du testar känns för det är helt omöjligt för mig att KÄNNA hur du känner, det är det bara du som kan. ;) Det är supersvårt att hitta rätt modell om svaret bara blir att det inte känns bra. Då frågar jag om det är materialet, färgen, omkretsen, modellen etc som inte är bra. Då brukar vi komma ett steg längre närmre målet, att hitta en BH till dig som du gillar och som fungerar till det du skall ha den till.

Du ska aldrig känna att du ska leta själv på spjuten, det är jättesvårt att veta vilka storlekar du kan testa. Låt mig fixa det, jag har koll på vilka modeller som är liknande och vilka färger de finns i. Att jag dessutom ofta provar storlekar som inte riktigt stämmer för att sedan beställa hem gör det såklart ännu svårare för dig som kund att hitta rätt inte sant?

Ju fler desto roligare! Eller nästan, fem personer är lagom i butiken för att vara mer exakt. Vet du fler i din omgivning som kan tänka sig att få sin storlek utprovad så boka en BH-skola, klicka på länken för att läsa mer!

Lediga datum i skrivande stund: 2, 5, 9 februari.

Ha det gott!

/Pia


http://www.bhpia.se/content/9-bh-skola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)