Nytt i webshopen! Deco Darling i två awesome modeller!



Wow vad jag älskar dessa nya lyxiga Decosarna!
Har själv använt den översta några veckor nu och jag är supernöjd, som vanligt. Deco är min absoluta favorit, mina boobisar trivs hur bra som helst och formen passar perfekt till mina gamla klänningar som kräver lite former för att sitta snyggt.

Mycket push i båda modellerna, har beställt hem en utan axelband också, så smidigt att ha även till vardags under helt vanliga kläder. Me like!
Nu när balklänningarna börjar beställas är tipset att införskaffa en ordentlig BH på samma gång, så blir resultatet det bästa och skräddaren blir glad.

Klicka på bilderna för att läsa mer!

Ha det fiiiiiint Deco-lovers!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!