Nytt märke hos BhPia. Låt mig presentera Audelle!


Med stolthet i rösten presenterar jag nu ett nytt märke i BhPias kollektion som heter Audelle.
Första setet in är Fiore som jag valt i färgen nude av den enkla anledningen att många kunder snappat upp att hudfärgat är den bästa färgen att bära under vita plagg...
BhPias kunder är med stor sannolikhet de bäst utbildade kvinnorna i hela världen! ;)

Den här Bhn har en vacker spets och en mjuk vaddering med push-upsöm vilket gör att den formar sig perfekt efter just dina boobisar.
För dig som tidigare förälskat dig i Allure från Linga Dore kommer kärleken till den här pjäsen garanterat infinna sig snabbt...

Audelles Fiore finns i basfärgerna svart, vit samt nude och kommer varje säsong med nya färger vilket alltid uppskattas.

Audelle är ett engelsk märke och som vi alla vet är England ledande inom design av underkläder, mesta delen av BhPias kollektion designas i England.
Storlekarna de använder sig av är inte exakt som vi är vana vid, DD är vår E-kupa.
Deras E-kupa är vår F, deras F är vår G och deras FF är vår H-kupa osv.
Fiore finns från 65 i omkrets och upp till GG-kupa.

Audelle säljs över hela Europa, både i små exklusiva butiker och större kedjor som Stockmann, NK och Debenhamns.
Jag undrar om jag är ensam i världen med att sälja dessa rariteter hemma hos dig?


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!