BhPia är inte på Hälsorum v. 22 och 24



Hej alla underbara bloggläsare!


På torsdag är det som bekant röd dag och BhPia infinner sig inte på Hälsorum som hon brukar göra.
V.24 stänger jag pga utbildning.


För dig som inte bokat in höstens visning i min kalender så anser jag att du skall höra av dig till mig snarast för som ni vet tar tiderna slut fort, vissa veckor är redan fullbokade.
Sommarens visningstider har varit slut sedan länge och jag hoppas att du är en av dem jag hinner träffa innan sommaruppehållet!


Ta hand om era boobisar!


/BhPia 0705-191367

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!