Hälsning från Norge!

Fick ett härligt mail från Siv i Norge och vill dela med mig av det till er, försök hålla er för skratt om ni kan! ;)
Inte konstigt att jag älskar mitt jobb som Bh-coach när kunder som Siv och hennes syster Ingrid finns. 
Ses på onsdag brudar!


Hei Pia
Har nettopp gått gjennom sommergarderoben og ... Hjelp - jeg har ingen bikini!
Jeg reiser til syrran (Ingrid Halvorsen, Galtabäck) 8. mai og blir der en uke (vecka) for å hjelpe til med konfirmasjonen til Lisa, men ... finns du på Hälsorum i Varberg då? - Eller finnes det en måte å få bikini som passer til en nordmann? 
 
By the way, jeg digger mine 3 "puppe-holdere". Den rosa fra Ulla er brukt kjempemye, og den hvite og den sorte slites også jevnt og trutt:) Et nytt puppeliv - det er kjekt å se at jeg har to pupper (boobisar) i stedet for 1 sammenklemt.  Jeg får sjekke om syrran tenker ha en ny BH-skole når jeg er der til høsten også. Men innen den tid skulle jeg gjerne hatt en bikini nå i sommer. 
 
Hör gjärna av dig.
 
Sommerlig hilsen fra Siv Halvorsen (Hamar, Norge)








Hei igjen,
Jo men visst får du legge ut mailen min i bloggen din. Kör på bara! 
Har du flere bilder på andre bikiner enn polkadott-bikinien som du kan legge ut på bloggen din?
 
Wow, så gøy du skal ha "puppeskole" hos syrran 17. mai - det er jo Norges nasjonaldag! 
Jeg drar hjem den 16. mai, så får fundere på å reise inn til Falkenberg og prøve bikini, så kan jeg få syrran til å bestille den for meg når hun har "puppeskole" ;) Ellers skal jeg lete rett på bestillingene jeg gjorde forrige gang, jeg tror størrelsene på bh'er og truser står der - så kan du bestille noe som passer meg. BH'ene mine begynner å bli slitt (MYE brukt:) så litt vanskelig å lese størrelsen. Jeg får overtale syrran til å ha en BH-skola i august også, så kan jeg shoppe litt til:)
 
Selvfølgelig handler jeg av deg igjen:) 
Eneste stedet jeg har fått "puppeholdere" som gjør "stora boobisar snygga" - og klærne sitter jo så mye penere når puppa er der de skal være på kroppen;) 
 
ha en fortreffelig kveld,
vårlige klemmer fra Siv








I bland skrämmer jag mig själv;) Har sånn ordning och reda.
Fant bestillingsseddelen med en gang. Jeg har Nathalie Bh 75F og Alicia Bh 80E. Alicia trosa størrelse (storlek) 44. Har du en bikini som passer dette? Ja, selvfølgelig har du det!
 
Tenkte bare si fra om størrelsene, slik i tilfelle jeg ikke rekker (hinner) ned til Falkenberg.
 
"Få BH'er som passer til folket" (Jo, jeg vet - 1. mai er over, men det er en god parole!) 
 
Vi sees "plutselig" i høst kanskje - da skal jeg ha en sports-BH ... og har ikke du en slik "sak" som holder inne "Buddah-magene" uten at mage nr x da slyter opp rett under puppene?
 
Klem, siv




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!