Stammisar!

Igår var jag hos en Lena i Veddige, ikväll blir det Bh-skola hos Lena i Kungsäter. Lenorna är så roliga, aldrig några problem att få tag på gäster! Snarare tvärtom. Fick in en rolig bokning igår hos mor och dotter. De insaåg snabbt att det inte fungerade med en visning för då skulle de ju bara kunna bjuda in tre gäster. Veddige-Lena ville såklart komma och vips var det bara två platser kvar. Vad göra???
De bokade två dagar i rad och frågade om kollektionen kunde hänga kvar. Varför har inte jag tänkt på det innan?

Jag har smarta kunder. Så är det. Älskar dem. Nästan allihop. ;)

Det skall vara roligt och enkelt att prova Boutique-underkläder!

I morgon drar jag till Hälsorum igen, trevligt som attan. Har du inte bokat tid är du välkommen in i alla fall.
Det finns kaffe om du får vänta en stund. ;)

Vi ses!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!