Färskaste tillskottet i kollektionen! Felicity.

Fantasie

Idag har jag svarvat och bråkat med snön... Kom hem kall och aningen irriterad får jag erkänna. Snön är inte min vän när jag måste vara ute i den. ;)

Kommer hem, börjar packa upp leveransen jag hämtade hos Ulrica igår.
Tittar på den vackra röda Sport-Bhn med matchande trosa som Eva beställt och ler lite. Ska bli intressant att se den bekänna färg, anar att den kommer användas på hästryggen... Eller hur Eva?

Soft Cup Sports Bra - Red

Eftersom jag själv inte använt just den här Bhn kommer jag ta hjälp av expertis för att avgöra om ovanstående modell från Freya Active ska få en plats i kollektionen på riktigt. 
Och vem kan vara bättre än just Eva? Ingen. ;) 

Tittar vidare på allt snyggt som mina kunder beställt och fastnar med blicken på en av mina nya favoriter, det har en förmåga att dyka upp sådana hela tiden... Hihi.
Felicity från Fantasi ska precis som Sport-Bhn testas. Fast av mig. När jag duschat.

Gissa om jag är på bra humör igen? Gör ett av mina jobb mig butter gör det andra mig glader! Haha.

Kom och titta på nytillskottet på Hälsorum den 13 jan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!