Bröstoperation


Hej alla underbara boobisar!

Hoppas ni hunnit sakna mig lite, det har varit mycket svarv och lite Bh den sista tiden. ;)

Dock har jag varit med min underbara väninna Sara hos farbror Doktorn som ska förminska hennes boobisar.
Gissa om jag ställde många frågor? Japp. Ungefär alla som finns. Vi var inte riktigt överrens, dock.
Han uttryckte sin ungefär som mina första-gången-kunder som tror att de har 85B och egentligen har 75F. Kunskapen om Bh-storlekar var inte på topp men han kunde en himla massa om bröstförminskningar, som tur är! ;) Vi kan alla olika saker.

Det är tråkigt att Sara ska opereras men av allt kommer något gott.
Ni ska få följa Sara här på min blogg! Heja Sara, det är starkt av henne men så är hon också en stark qvinna.
Det kommer bli mycket intressant, det kan jag lova!

Så kom igen, håll koll på bloggen och kommentera mera!

Ni vet att jag är på Hälsorum nu på torsdag så har du inte bokat din utprovning är det läge nu, ring eller maila mig på momangen!

Ha det fint alla fina boobisar och värm varandra i kylan.

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!