BhPia på Hälsorum blir succé!

        




Jämna torsdagar mellan kl 17-19,
BhPia på Hälsorum i Varberg och det känns riktigt bra.
Ingen har väl undgått detta? 

Du som kund kan komma och prova det du inte haft möjlighet att testa innan, 
kanske en ny bikini eller en SportBh? 
Eller så är du bara intresserad av mina produkter, det är helt ok det med. ;)

I torsdags var det fullt hus, det bästa för dig som vill kika in är helt klart att boka en tid annars kan du få vänta  en stund tills jag är ledig. Den här idén är sjukt bra!
Kanon att kunna leverera på bestämda dagar också. Blir mer ordning på torpet då.

Madde kom förbi, en gammal klasskompis från gymnasiet. 
Henne har jag inte träffat på hur länge som helst, skitsköj!
Å vacker är damen från början och med mina underkläder i rätt storlek blir det inte sämre, promise! 

 
Deco finns att beställa i svart och skin, längre fram i vår kommer pistage.
Har du tur kan du även hitta hallonröd, lupin och grå för både jag och Ulrica har några exemplar kvar...
Tycker den här bilden är så vansinnigt läcker så jag var tvungen att dela med mig av den här.
Behöver jag säga att jag är stolt över att sälja mina nya produkter?
Stoltare än någonsin. 

Vi ses hemma hos dig eller på Hälsorum!
Kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!