Ska jag beställa Fiore Push Up i knallröd till Dig med? Beställs i morgon, leverans i september!


Hej!

Ursäkta den lite suddiga bilden, den är tagen rakt ur Audelles katalog som vi säljare får för att kunna se vad som kommer nästa säsong och därför finns det inga fräsiga bilder klara ännu.

Fiore är en av storsäljarna hos oss i mindre kupstorlekar, det verkar som att många tror att vi bara säljer superduperstora underkläder men det är inte alls sant! Däremot är det många som tror att de har B eller C-kupa som sedan får en större kupa eftersom det är väldigt vanligt att välja för stor omkrets och för liten kupa.

Därför blir ofta en 85B en 75DD hos mig. Själv hade jag fel modell i 85C förr, nu har jag oftast 75FF eller 70G beronde på hur mjuk omkretsen är. Heja oss som vågar ändra till det bättre tycker jag!

Så, nu tillbaka till den suddiga bilden på det röda setet ovanför...
Fiore finns att beställa året om i svart, vitt och beige. Jag brukar ta hem 1-3 omgångar per år beroende på hur mycket jag säljer. I morgon kommer jag lägga en order på redan förbeställda basfärger som inte funnits i lager när kunderna varit här, jag sitter just nu och klurar på hur många storlekar jag ska ta hem i denna röda snygging som jag vet kommer sälja bra.

Jag vet också att det blir en av varje storlek så om DU vet att detta är din favorit är det smart att säga till redan nu att du vill köpa detta set i september, då tar jag hem din size och skickar ett sms när paketet kommit. Ingen stress, ordern ligger vilande och du betalar först när varan kommit.

Ord pris 449 kr, förbeställning 399 kr.
Short 229 kr.

Du hör enkelt av dig via formuläret http://www.bhpia.se/kontakta-oss på hemsidan omgående, sista datum för order är i morgon torsdag 19/3 2015.

Fiore finns att förbeställa i 65-85 B, C, D, DD, E, F, short 34-44.
Skriv vilken storlek Du vill ha och vilken färg, det finns som sagt vit, beige och svart för leverans inom kort samt röd för leverans i september.

Läs gärna mer om modellen på http://www.bhpia.se/bh/88-fiore-push-up-bra.html.

Vi hörs snart!

/BhPia 
(vi gör väldigt mycket för våra kunder som andra butiker inte gör)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!