Skänk mer! Så här mycket fick BhPia in totalt till Musikhjälpen, Du kan fortfarande ge en extra slant!

Missade Du att skänka pengar till Musikhjälpen eller vill Du ge en extra slant bara för att Du kan?

Inte kunde jag eller någon av de inblandande i BhPias Kalender ana hur mycket pengar vi skulle få in under MH-veckan, än mindre att det skulle komma in extra pengar efter att det första insamlingen var slut.
Därför har jag nu ett konto med kopplat till Swish men pengar på som ska föras över till Radiohjälpen som har hand om själva Musikhjälpens egna insamling.

Så här ser det ut i skrivande stund:

Digitala Bössan 107 050 kr
Tradera Auktion 715 kr
Swishkonto 2335 kr 
(inkl kontanta betalningar som inte först över till digitala bössan) 

= 110 100 kr! 

Underbart, härligt och helt fantastiskt!
Men, jag vet att det säkert går att höja denna peng liiiite till!
Så kom igen nu, gillade du kalendern så visa det en gång till, jag för över pengarna på onsdag 25/3 så se till att pengarna finns på kontot innan dess!

Swish 0705-191367
Bank konto Swedbank 8388-1 4 167 882-2





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)