Nytt i butik! Rapture från Freya!

(klicka på bilden för att komma direkt till webshopen)

Jag och min engelska! Haha.
Rapture betyder hänryckning enligt google och då blev jag lite fundersam... 
Hänryckning? Inget ord jag använder direkt men synonymerna extas, upphetsning och svärmeri tycker jag passar utmärkt in på denna något vågade BH.

Skärningen är låg och visar mycket hud, den ger precis som föregångaren Lauren (som vi har REA på just nu, kolla gärna i den också!) de där runda fina kullarna som många av oss älskar.

Rapture är något lägre i skärningen än Lauren och stabilare i omkretsen men jag tycker ändå att man kan välja samma storlek som man brukar. Är din byst väldigt fyllig upptill kan du gå upp en kupstorlek mot din normala, det är väldigt viktigt att kupan inte ligger för tätt mot huden för då är risken att det blir ett streck under tröjan. Inte så najs. ;)

Ha det fint!

/BhPia



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)