Varför köper Du en av BhPias kalendrar? Läs svaret, underbart roligt!

Fick precis ett gott skratt när en av mina modeller hörde av sig med det här meddelandet, så roligt skrivet! OCH VIKTIGT.

Förutom att sprida bilden av hur kroppar ser ut egentligen hjälper pengarna till att stoppa spridningen av HIV, minst lika viktigt!


"Hej!!
Äntligen 1:a advent!  Du, jag tänkte hörs med dig om du vet hur jag beställer 2 av era fina kalendrar? Säljer du eller kan jag förboka hos Pia? Tänkte ge min svärfar en som alltid har en porr kalender i köket. ;) Han behöver se hur vi kvinnor ser ut!!"


Trevlig första advent på er allihopa!

/BhPia

P.s 177 bokade exemplar, missa inte att boka ditt! D.s





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!