Nyhet! Släta kupor och utsökt rundning från Fantasie!

(klicka på bilden för att komma direkt till produkten)

Hej!

Fullt upp i tutthuset! Sist ut i webshopen är Rebecca Eclipse Multi-BH från Fantsie, vi har redan hunnit sälja ett helt gäng av den här modellen och det är helt klart en efterlängtad modell.
Vår totala toppsäljare Rebecca BH (som jag inte ska presentera närmre för ungefär alla som kommer in i butiken får testa den, haha) är en riktig fullkupa och Rebecca Eclipse kommer funka både till kunden som gillar Rebecca men framför allt till kunden som tycker att originalet går lite väl högt upp på bysten och vill ha mer urringning.
Jag pratar ofta om att många modeller passar bra till större boobisar men nu vill jag passa på att påpeka att det här skönheten sitter som en smäck även på 70C. 
Det extra spännet bak på axelbanden gör att den kan knäppas "racerback".
En ny modern BH som kommer bäras av många utan att de tänker på den.
Som något bra då förstås. ;)

Färgen ombre finns uppe i webshop nu, svart och nude kommer inom kort. Är det panik så går det bra att kontakta mig för leveransbesked om de kommande färgerna, vi har fått in dem i fysiskt butik redan nu.

Ta hand om er!

/BhPia






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)