Tack Tina för en underbar visning!

Aww... Jag är så glad att jag får jobba som Bh-coach men jag är ännu gladare att få hjälpa så himla mysiga kunder! Vad hade jag varit utan er?
Förutom att ni gör mitt jobb till världens roligaste så ger ni mig energi, ni gör mig glad och vet ni? Det kan hålla i i flera dagar. 
Visningar jag längtar tillbaka till och vet att jag kommer få göra igen...
Hihi. För tjejer? Jag vet att ni är fast. Ni kommer aldrig kunna köpa underkläder av någon annan.
Lycka för mig! 


Igår var jag i alla fall hos Tina och hennes väninnor. Vi började med att konstatera att det inte är roligt att ha en Bh som kliar på sitt bröllop, check! Kan jag hålla med om även fast jag inte gift mig.
Gifta sig skulle ingen annan göra just nu vad jag vet men man kunde nästan tro det... 
DET VANKAS BAL! Äntligen tjejer som är ute i god tid. Lycka för mig! ;)
4 tjejer som ska gå på bal kräver följande underkläder;


 Flexees® Ultimate Slimmer Waistnipper
Gördel från Maidenform är ett måste under klänningen, det upptäckte brudarna snabbt igår.... ;)


Deco har kommit utan axelband men eftersom den är så färsk att det fortfarande ångar om den så kunde jag inte visa den för damerna igår. Gjorde inget. Den är beställd.
4 stycken extra från igår.

Triumph Amourette 300 hip

Den här Bhn från Triumph kommer få ett syskon idag, i vanilj. Tre set är redan sålda, igår fick den svarta systern 85G ett nytt hem. Tror att hennes nya ägare kommer trivas ypperligt med den här för den är mycket uppskattad, särskilt med en snygg hipster till.


Pollyanna ser inte mycket ut för världen på galgen men guuuudars vad runda och fina boobisarna blir!
En av BhPias favoritformer. Helt klart!


Som jag anade så kunde varken jag eller Tina motstå Loretta.
Ingen annan heller för den delen...
Lika runda boobisar som Pollyanna.
Sa till mig själv i bilen på vägen dit  att om ingen köpte Loretta i 75FF så är den min.
Har den på mig nu och dagen känns underbar! 

Hur skall man klara en hel bal utan Body Tape?

Förutom dessa coolingar som hittat ny hem så försvann tre Bh ur mitt gamla sortiment och det är guld värt! 20% på redan nedsänkt pris ger väldigt bra pris så passa på innan det är helt slut på storlekarna! Det är inte många produkter kvar nu så det gäller att ha lite tur...

Så kom igen nu alla goda puddingar!
Ät en semla, njut av att vara kvinnor och stek en pannkaka.
Då har ni hunnit fira allt som ska firas idag tror jag?
Just det, glöm inte att fira att våren är här, varför inte med en level up i underklädesgarderoben?


Kommentarer

  1. Tina Johansson8 mars 2011 kl. 16:24

    Har min med på mig idag and I Löööööv it! ;)
    Tusen tack för igår!

    SvaraRadera
  2. Jag med gullet, kunde ju inte låta bli Loretta! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!