Control It! Linne under byst i färgen skin.

Maidenform® Control It!® Wear Your Own Bra W.Y.O.B. Back Slimming Camisole

Detta formande linne är perfekt om du vill få en mer slimmad rygg samtidigt som du kan visa din fina klyfta. Jag känner mig naken om jag inte har på mig ett formande plagg under mina kläder. Det tar inte lång tid att bli beroende så akta dig! Hihi.

Idag har BhPia får in en ny leverans med en ny färg, den bästa att bära under vita kläder!

Själv har jag mest mörka kläder och använder det svarta i stället. ;)

Maidenform® Control It!® Wear Your Own Bra W.Y.O.B. Back Slimming Camisole


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!