Maidenforms storsäljare i ny färg!

Flexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace

Detta linnet har blivit en av mina storsäljare, det finns några som kan motstå det men ytterst få... 
Vill ni inte köpa det ska ni absolut inte testa det för då är det kört för er! ;)

Enkelt snyggt slimmande linne som är enkelt att bära en hel dag och fungerar till i princip alla kläder. Eftersom så många köpt det och samtidigt frågat efter en ljus nyans så har jag lyssnat på er, för vad vore BhPia utan sina underbara kunder?

Ivory är en bruten vit nyans som fungerar bra att bära under vita kläder. 
För ni som lyssnat på en Bh-skola vet ju att vitt under vitt är förbjudet i BhPia-land!

Självklart finns dessa godingar kvar också;

Flexees® Fat Free Dressing® Cami with LaceFlexees® Fat Free Dressing® Cami with Lace

Passa på att testa dem i morgon på Hälsorum, alla tider är bokade men jag hjälper er så fort jag kan. Det finns kaffe och te så det går ingen nöd på er, promise!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!