Låt mig presentera Lara från Elomi

8062

Ser ni hur vacker den här Bhn är?
Sålde den precis till en kund som har 90k från mitt "gamla" Ulla-sortiment och vet ni? Hon fick ännu mera lyft i Lara från Elomi i 90gg. Jag är vansinnigt imponerad, hon också! Priset är dessutom väsentligt lägre än de produkter hon är van att handla av mig.
Men en matchande underdel blir Bhn självklart ännu snyggare...

8065 

Elomis sortiment börjar på 80 i omkrets och är utformat för att passa den bredare kvinnan, vi ser alla olika ut.
Jag kommer ta in fler Bhar från Elomi så snart det finns plats i kollektionen för som ni vet finns det underkläder även för dig som behöver en större omkrets. Lara från Elomi har två överdelar, nedan ser ni ½-kupan som även den sitter som en smäck på bl.a min mor. 
Hos BhPia finns alla storlekar! 
Jag säger det igen. JAG ÄR STOLT!

Lara Underwire Demi-Cup Bra

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!