Avet hos BhPia

Avet Boxertrosa 3844

Den här underbart sköna boxern säljer jag i flera färger,bl.a vit, ivory, lila, rosa, svart och blå.
En riktigt skön vardagstrosa som sitter där den ska.

Köp gärna till boxern med korta ben, skitbra att dra ovanpå strumpbyxorna så att de inte glider.
Jag skaver mina lår mot varandra och är expert på att slita sönder insidan på låret på mina strumpbyxor.
På sommaren är det värre, då blir det lårskav! Avet trosa med ben förhindrar både lårskav och trasiga strumpbyxor!

Leggins i samma mjuka microfiber och långärmad tröja är oslagbart som ett lättare underställ.
Det gäller att klä sig varmt under för det lär väl inte bli varmare än på ett par dagar eller hur? ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!