Glöggmys i mitt lilla hus 15 dec 2010 kl 14-20


Japp, då är det jul igen!
Som vanligt blir det ett Öppet Hus hemma hos mig på Elvlyckan i Kungsäter.
Ni får såklart dricka glögg, äta knäck och mysa för fullt samtidigt som ni får shoppa med rabatter utöver det vanliga...
Har ni inte bokat vårens Bh-skola så ska ni passa på nu på onsdag, 10% av beloppet ni handlar för får ni i värdecheck till nästa köp vid genomförd visning. Gäller perioden januari-februari 2011.

Plats: Elvlyckan, Kungsäter
Datum: 15 december 2010
Tid: 14-20

*20% rabatt på allt som finns kvar från PXC, priset är redan rabbaterat med 20% så passa på!

*20% rabatt på Zonza Design.

*Köp en hudfärgad Deco från Freya och välj till en valfri färg (svart, lupin eller grå) för 1200:-

Hör gärna av dig om du kommer, det är inget tvång men det underlättar för mig att få lite koll på läget.
Jag ser fram emot det årliga Bh-kaoset! Alltid lika roligt!

VÄLKOMNA!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!