BhPia renoverar!


Söndagsmys!



Jorå! Här händer det grejer! 

Kundtoaletten och vår tvättstuga är snart klar, det har gått ungefär som planerat faktiskt. Vem tror på att det ska ta max två veckor liksom? ;) Toaletten fick vatten i fredags, jag duschade för första gången för ett par timmar sedan. Blev så till mig att jag glömde handduk men annars gick det bra. Verkar som att vattnet är felkopplat till tvättmaskinen (den tar varmvatten i stället för kallvatten) men det är ju ett väldigt litet problem... I det stora hela. I morgon hoppas vi kunna tvätta igen!

Har vart ett par omgångar på IKEA och shoppat och vet ni vad? Jag fick feeling och byggde upp en badavdelning mitt i butiken, trodde det var fullt men icke. Blev schnöggt och awesome, varför har jag inte kommit på det innan? Var sak har sin tid...

Snart kommer det tre tjejer som bokat tid för utprovning idag, hade ett hål nu på eftermiddagen så det passar utmärkt. Det är så himla många som frågar "vad jag har för öppettider" och svaret är att det kan vara lite när som helst. Alla jobbar inte dagtid vardagar, jag hade önskat att fler butiker hade flexibla öppettider. Det hade passat vårt liv mycket bättre än "de vanliga" fasta tiderna.
Så, vill du komma och se vad vi pysslar med så boka tid! Det behöver inte vara krångligt alls.

Trevlig söndagskväll!

/Pia 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!