Nyhet i webshopen! Mae från Fantasie. Lovely!


Idag har det varit lite lugnare än vanligt i butiken, igår var det fullt ös vilket är en del av charmen med det här jobbet. Ingen dag är den andra lik och alla kunder är olika och har olika önskemål och problem. Nyss ändrade vi en 85C till 75E/F, efter lite dividerande fram och tillbaka valde kunden en axelbandslös BH eftersom hon hade problem med sina axlar. Smart val!

Som ni vet är utbudet i butiken större än i webshopen eftersom jag inte hinner lägga upp allt fint som finns tillgängligt. Serien Mae från Fantasie har legat högt upp på listan nu ett tag eftersom halvkupan är en ny favorit för mig, hade den på mig när vi var i England på bröllop den 19 december och kände mig superfin under klänningen. Även om jag kanske inte matchade in riktigt på detta magnifika underbara vinterbröllop (det hölls på en pampig herrgård och jag kände mig lite vilse bland all marmor) så inbillade jag mig att mina underkläder gjorde det och då var det bara att hänga på, haha.

Klicka på www.bhpia.se så hittar ni allt nytt fint som fyllts på, snart kommer även underdelar! 
Håll utkik efter strumpebandshållare, höga trosor, brazilian string och trosor... Den här serien är så himla lyxig! ÄLSKAR! 

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!