Semesterstängt 2-8 juni! Tjuvtitta på kommande bikinis...


Hej!

Ville bara säga att jag har stängt kommande vecka, alltså 2-8 juni. Åter i butik måndag 9 juni, då skickas ordrar som vanligt och mail besvaras så fort som det bara går!

Så, nu är det säkert någon som undrar hus jag kan stänga en hel vecka när det är högsäsong och svaret är enkelt. Vem skall jobba i stället för mig? Som egenföretagare finns det både för- och nackdelar.

Jag får jobba när jag vill (i princip alltid, när jag vill på dygnet) och jag får ta ledigt precis när jag behöver (förutsatt att jag jobbat ordentligt innan och jobbar mer efter för det där med semesterersättning var längesedan jag såg till, haha).

Hoppas ni klarar er utan mig några dagar, som tröst kan jag meddela att jag lagt ordrar både hos Linga Dore, Maidenform och Freya idag så det kommer finnas gott om bikinis och underkläder att packa upp när jag kommer hem. Sweet! 

Ovan ser ni den asläckra Tootsie Sweetheart Bikini i färgen marine, kunde inte låta bli att ta hem den för modellen är så himla bra passform på...

 Hoppas den finns i webshopen inom ett par veckor, finns redan nu i svart/vit och magenta
Klicka på färgerna för att komma direkt till webshopen.
Har tagit hem blandande storlekar på den nya färgen som finns tillgänglig hos leverantör i 60-85 D-G  65- 80 G  (UK precis som vanligt).
Är du sugen på modellen så hör av dig så försöker jag få tag på din storlek!

Kram på er! 

/Pia




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!