Det blir en kalender 2016 också!

(klicka på bilden för att se Deco Delight Multi-BH som jag har på mig på fotot)

Första året samlade vi in en himla massa pengar till Musikhjälpen, undrar hur mycket det blir i år? 
Första året var vi allihopa nya och ja, vi hade många problem. Problem som vi faktiskt löste och som vi inte behöver göra om i år. Nu vet vi att en vecka är alldeles för kort tid att sälja 500 ex, vi vet också att fler kockar i bland faktiskt ger sämre soppa. Ett starkt team är det bästa!
I år kommer vi sälja under längre tid och inte ha lika många säljare, det var inte lätt att rodda den logistiken men vad gör det? Det gick ju jättebra till slut i alla fall! 

Låt mig nu presentera en av mina nya eldsjälar i årets upplaga av BhPias Kalender, Anna Lindblom som driver företager Pic People. En supertrevlig och driven person som jobbar för samma sak som jag, vi har bara träffats en gång men jag håller med Anna. Det känns som att vi redan känner varandra! Kolla in hennes sida och läs mer om vårt första möte.

Välkommen Anna! 

Här kommer hennes egen presentation:

Det här är jag, Anna – utan inbördes ordning:

Kvinna, fotograf, feminist, mamma, fru, hsp, yoga-beroende, dotter, syster, vän, genustänkande.

Picpeople heter mitt och min man Jimmys företag där jag är fotografen och kreatören och min man är den som har koll på det administrativa. Picpeoples vision är att stå upp för allas lika värde och att förmedla ett inkluderande budskap för ett hållbart samhälle idag och i morgon.

BhPias insats under Musikhjälpen 2014 är oerhört inspirerande och går helt i linje med vår idé och tanke med Picpeople – att göra en liten insats för ett bättre samhälle. Därför tog jag en kontakt med Pia för att se om Picpeople på något sätt kunde få vara en del av hennes kalenderprojekt till Musikhjälpen 2015. Och precis som jag trodde klickade det mellan oss och jag får den stora äran att fota bilderna till den nya underklädeskalendern!

Picpeople Smiley heart BhPia




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!