Glöm inte att beställa Dina bad-och underkläder i god tid så slipper Du få PANIIIIIK!

Älskade kunder!

Här kommer några superbra tips, kanske tjatar mycket om det men nu är det tredje kunden den här veckan som hör av sig och har köpt en klänning SOM HON INTE HAR NÅGON BH TILL OCH DET ÄR PANIIIIIIIIIIK! Va? Har du inte min storlek hemma? Jag MÅSTE ha en BH till bröllopet/balen/semestern! Vart ska jag köpa i stället? Snälla, kan Du inte öppna extra?

Ytterligare ett par kunder har frågat om bikini, lika mycket panik där! Förstår er allihopa, det är inte alltid lätt att vara ute i god tid men det enda jag inte kan erbjuda är alla storlekar för omgående leverans, normal leveranstid är 1-4 veckor och jag packar alltid direkt när DHL lämnat paketet hos mig. Även om det blir sena kvällar och tidiga mornar. Promise!

Jag vill så gärna hjälpa er men om vi bara har några dagar på oss är det inte alls säkert att jag kan det. Det finns massor av storlekar i butiken som ni redan vet men om jag valt att ta in jättemånga BH i en serie i svart och ni hellre vill ha en beige så blir det hiskeligt klurigt för mig att trolla den svarta till en beige, ok?

Här ska ni få sen en snabb lista på hur många storlekar det tillverkas på några olika modeller;

Bondi Sweetheart Bikini BH sys upp i 34 olika storlekar, det finns ytterligare två överdelar i samma serie och fyra olika underdelar. Skulle alla storlekarna finnas i butiken skulle de täcka en hel vägg.
Totalt: 97 olika storlekar på överdel och sedan ytterligare 19 olika storlekar på underdelarna vilket betyder att det är lite lotto om någon annan precis köpt den storleken du ville ha. Det är en himla tur att det finns så mycket härligt att beställa hem! 

Multi Sport-BH finns i 73 storlekar, rätt häftigt faktiskt!

Deco Darling BH finns i 49 olika storlekar, i två färger. Det blir 98 olika storlekar totalt. Räknade snabbt på underdelarna i både svart och ivory och fick det till 33 olika storlekar. Väldigt spännande att sitta och räkna lite, inte konstigt att det alltid "saknas" grejer. Fantastiskt att tusen olika artiklar inte täcker upp fler storlekar än de gör, kanske skulle varit bättre att hålla sig till S, M och L? Haha.

Sista exemplet är Rebecca Minimizer BH som finns inne i sex olika färger just nu men jag räknar bara på basen, alltså fyra färger. Totalt landar vi på 168 storkar. Tjena! 

Så, jag vill inte att du skall komma till mig och få "nöja" dig med bikinin som fanns inne i din storlek just nu, eller få leta efter nu klänning för att den axelbandslösa inte fanns i rätt omkrets...

Kom till mig innan det är panik så blir både jag och du mycket nöjdare, det blir bäst så. 

Kram!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!