Insamling av underkläder! Ambassadörer sökes!

Underkläder behövs, för alla! 

Kvinnor hjälper kvinnor.
Vill Du bli min ambassadör? Inget svårt alls, Du behöver bara hjälpa mig att ta emot kläderna Dina väninnor vill lämna och sedan hämtar jag dem hos Dig, som tack får du rabatt i vår nya webshop.

Många gånger när mina kunder provat en BH i rätt storlek utbrister de: "-Nu ska jag slänga alla gamla där hemma!".
Stopp! Tänk efter! 
Har Du också underkläder i lådan som Du inte använder? 



Självklart ska de vara hela och rena men annars spelar det ingen roll hur de ser ut, samla in dem och ge dem till mig, underdelar, strumpbyxor, allt!

För varje BH som samlas in skänker BhPia 5 kr till Musikhjälpen  som i år har temat "Barnen i slummen har rätt till rent vatten".
Insamlingen pågår 10-16 december 2012.

Så, kan det bli bättre? Du blir av med Dina gamla underkläder samtidigt som Du stödjer Musikhjälpen, kläderna som samlas in kommer sedan att skickas till Kenya.
Insamlingen av underkläder pågår fram till april 2013.


Dela gärna så mycket Ni kan så Vi når så många som möjligt!

/BhPia

Info om organisationen som hjälper oss hittar du på följande länkar:

http://www.globalrelations.nu
http://www.facebook.com/pages/Wayo-Wayo-Africa 
http://www.facebook.com/KenswedAcademy



Kommentarer

  1. Går det fortfarande att skicka in sina underkläder? Jag tyckte jag läste att deadlinen var 1 april. Jag skulle jättegärna vilja bidra för jag har massa bhar som ligger skräpandes hemma som inte passar mig. Jag bor nära Varberg så jag har möjlighet att komma förbi och lämna. Vart ska jag komma och när?

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst går det bra att fortfarande lämna underkläder till insamlingen! I morgon tisdag 19/3 finns BhPia på Folkets Hus i Varberg kl 18-19.30. Passar det att komma förbi då? Mvh BhPia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!