BhPia solar inte men hon behöver en bikini?


Ok, jag är inget fan av att sola och jag har inte stranden som första alternativ en dag då jag är ledig och solen skiner. Men jag erkänner.
Den här bikinin kommer få mig iväg nån gång extra i sommar för vem vill inte visa upp sig i en prickig skönhet som den här? ;)

Bikinin Ibiza kommer från märket Fantasie och gissa hur man tar reda på vilken storlek man ska shoppa? Kolla på din Bh.
Fantasie och Freya säljer badkläder i samma storlekar som jag provar ut till dig på din Bh så är du ute efter bad hjälper BhPia dig gärna!

Hör av dig till mig så tar jag med olika varianter som du testar på Hälsorum den 5 maj.

  

Eftersom du kan kombinera över- och underdel på dina badkläder så är det lätt att hitta två som passar till just din kropp. Jag valde överdelen på bilden högst upp och underdelen på nedre bilden. Det finns bas att beställa hem året om men en läckerhet som Ibiza beställs ett halvår i förväg vilket innebär att storlekarna snabbt tar slut. Fördelen är att både Freya och Fantasie ser till att deras serier går att matcha med varandra och då är det ingen ko på isen om något säljer slut, det finns alltid ett alternativ. ;) Det finns självklart tankini och baddräkter också...


Vi ses vid Fävren!
Glad Påsk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!