BhPia hos Ulricas Boutique

Vill Du träffa mig de närmsta veckorna så ta dig till 
Storgatan 2 i Falkenberg.
Jag finns på plats hos min leverantör,
Ulricas Boutique mån-fre 10-18, lör 10-15.

Riktigt kul att få jobba i butik men jag saknar redan mina 
Bh-skolor för hur man än vänder på det så är provrum ganska tråkiga. Även om Ulricas är fina. ;)

Har packat upp flera vackra serier från Freya och Fantasie, en del ser ni i min kollektion längre fram men badet ser ni bäst på plats i butiken.
Jag vet att det är svårt att hitta en bikini som passar så varför inte komma in prova en som gör det? 

Välkomna in till mig och Ronja!

/BhPia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!