Bh-skola #1

Kommentarer

  1. Som ni vet har jag varit inhyrd på Ulricas Boutique i Falkenberg de senaste veckorna och jag måste erkänna att det har varit väldigt kul och lärorikt. Det är inte alls samma sak att arbeta i en butik som att visa samma underkläder hemma hos mina kunder och jag har faktiskt varit väldigt finkänslig och försökt påminna mig om att det inte är samma atmosfär i en butik som i ditt vardagsrum. ;) Hemförsäljning är fortfarande oslagbart men med tanke på våra kunders kommentarer så måste vi lyckats väldigt bra.

    *klappa mig och Ronja på axeln*

    Den här Bh-skolan visar snabbt vad du ska tänka på, den är gjord av Eveden Group och gissa vem som säljer deras underkläder?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

BhPias testpanelen har sagt sitt, så här fungerar ByeBra Brösttejp! Vågar Du testa?

Vilken färg är egentligen nude, skin, eller hudfärgad? Jag vet inte! ;)

Vinnare av lyftande brösttejp, perfekt testpanel!